Пошуковий запит: (<.>A=Горобченко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
| Державний університет інфраструктури та технологій.
Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології / Держ. ун-т інфраструк. та технол. – Київ: Вид-во ДЕТУТ, 1997. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2617-9040 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Жилякова Т. А. Влияние содержания спирта и сахара на диэлектрическую проницаемость вин в микроволновом диапазоне [Електронний ресурс] / Т. А. Жилякова, А. Я. Кириченко, Г. В. Голубничая, О. А. Горобченко, О. Т. Николов // Прикладная радиоэлектроника. - 2012. - Т. 11, № 1. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prre_2012_11_1_19
|
3. |
Зинченко А. В. Исследование методом ДСК влияния γ-облучения и замораживания на термоденатурацию плацентарного сывороточного альбумина человека [Електронний ресурс] / А. В. Зинченко, О. А. Горобченко, О. А. Нардид, О. Т. Николов // Біофізичний вісник. - 2013. - Вип. 29. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bifv_2013_29_11
|
4. |
Басов Г. Г. Аналіз методів дефектометрії при ультразвуковому діагностуванні елементів та систем рухомого складу залізниць [Електронний ресурс] / Г. Г. Басов, А. М. Кірєєв, О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2013. - № 36. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2013_36_24
|
5. |
Горобченко О. М. Розробка методики оцінки інформаційного навантаження на локомотивну бригаду [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2013. - № 36. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2013_36_25
|
6. |
Горобченко О. М. Розробка теоретичних основ системи самонавчання інтелектуальних агентів керування локомотивами [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 37. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2014_37_20
|
7. |
Кальниш В. В. Оцінка професійно важливих якостей військових лікарів з урахуванням їх акцентуацій характеру [Електронний ресурс] / В. В. Кальниш, М. М. Дорошенко, О. А. Горобченко // Військова медицина України. - 2009. - Т. 9, № 1. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmuk_2009_9_1_17
|
8. |
Шаталова Т. А. Изменение диэлектрических характеристик компонент крови больных сахарным диабетом 2 типа [Електронний ресурс] / Т. А. Шаталова, А. В. Адельянов, О. А. Горобченко, О. Т. Николов, С. В. Гаташ, Т. Н. Овсянникова, М. Ю. Горшунская // Біофізичний вісник. - 2012. - Вип. 28. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bifv_2012_28_7
|
9. |
Адельянов О. В. Вплив зберігання і y-випромінювання на діелектричні властивості суспензій еритроцитів у присутності ультрадисперсних наноалмазів [Електронний ресурс] / О. В. Адельянов, О. О. Горобченко, О. Т. Ніколов, С. В. Гаташ, Є. М. Мамотюк // Біофізичний вісник. - 2012. - Вип. 28. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bifv_2012_28_9
|
10. |
Шаталова Т. А. Резистентность к кислотному гемолизу эритроцитов кролей при экспериментальном сахарном диабете и применении сахароснижающих средств [Електронний ресурс] / Т. А. Шаталова, О. А. Горобченко, О. Т. Николов, С. В. Гаташ, Т. Н. Овсянникова, А. И. Гладких // Біофізичний вісник. - 2013. - Вип. 30. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bifv_2013_30_7
|
11. |
Липина О. В. Диэлектрические свойства сыворотки кордовой крови человека после длительного низкотемпературного хранения [Електронний ресурс] / О. В. Липина, О. А. Горобченко, О. А. Нардид, О. С. Ясунова, О. Т. Николов // Біофізичний вісник. - 2013. - Вип. 30. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bifv_2013_30_16
|
12. |
Горобченко О. М. Моделювання виникнення нештатної ситуації в ергатичній системі "локомотивна бригада-поїзд" [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 38. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2014_38_20
|
13. |
Горобченко О. М. Формалізація задачі поточної оцінки безпеки руху при управлінні локомотивом [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2014. - Вип. 24. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2014_24_31
|
14. |
Горобченко О. М. Методологія визначення величини параметра складності нештатної ситуації під час ведення поїзда [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 6. - С. 50–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_6_7 Розроблено методології визначення складності нештатних ситуацій під час керування локомотивом. Для досягнення поставленої мети накопичено статистичний матеріал порушень безпеки руху; причини порушень розділені на групи: технічний фактор, людський фактор та зовнішні впливи. За допомогою теорії гібридних мереж одержана модель, яка на виході дає параметр складності нештатної ситуації. Розроблено підхід до формалізації виробничих ситуацій, які можуть бути описані тільки лінгвістично, що дозволило використати їх в якості вхідних даних моделі нештатної ситуації. Встановлено та обгрунтовано, що показник складності нештатної ситуації під час ведення поїзду є величиною випадковою й підпорядковується нормальному закону розподілення. Одержано графік інтегральної функції розподілення, на якому визначені зони безпечної роботи та підвищеної небезпеки виникнення транспортної події. Запропоновано теоретичне підгрунтя визначення складності нештатних ситуацій в поїзній роботі, одержано максимальне значення параметру складності нештатної ситуації, що може бути допущено за умов експлуатації. Постійний моніторинг цієї величини дозволяє вчасно реагувати на загрозу виникнення небезпеки, а одержання її в числовій формі - використовувати як один із вхідних параметрів для роботи інтелектуальної системи керування локомотивом, на підставі якого буде прийматися рішення про подальші керуючі дії.
|
15. |
Горобченко О. М. Визначення параметрів функції корисності рішень СППР для локомотивних бригад [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 149. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_149_17
|
16. |
Бутько Т. В. Моделювання керуючої діяльності машиніста локомотива за допомогою теорії нечітких графів [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, О. М. Горобченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_8 Мета роботи - формалізація опису процесу управління локомотивом та визначення параметрів якості цього процесу. Для досягнення поставленої мети використано теорію нечітких ймовірнісних графів. Вершини графа відповідають подіям початку та закінчення операцій із управління поїздом. Дуги графа описують операції із управління поїздом. Граф складається з тринадцяти вершин, відповідних основним керуючим діям машиніста. Вагові коефіцієнти переходів між вершинами задані нечіткими числами. Нечіткі значення ймовірності та часу переходу представлені у вигляді чисел із трапецієподібною функцією належності. За допомогою послідовного об'єднання паралельних дуг, усунення петель та вершин отримано еквівалентний нечіткий граф управління поїздом та відповідна йому L-матриця. Еквівалентний граф окремо враховує діяльність машиніста за нормальної експлуатації та у разі виникнення нештатних ситуацій. Розроблено теоретичні основи формалізації опису процесу та одержано модель керуючої діяльності машиніста локомотива за допомогою нечіткого ймовірнісного графа. Одержано параметри, що характеризують процеси прийняття рішень машиністом. У подальшому ця модель може бути використана для оцінки ефективності локомотивних систем підтримки прийнятих рішень. За допомогою одержаної моделі можливо оцінити наявні резерви підвищення якості управління локомотивом. Зниження часу для прийняття рішень наблизить поточний режим управління до раціонального та знизить витрати на тягу поїздів. А зменшення часу на ідентифікацію нештатних ситуацій сприятиме підвищенню безпеки руху шляхом реалізації заходів раннього реагування на небезпеку.
|
17. |
Бабанін О. Б. Визначення цільової функції для оптимізації процесу керування в ергатичній системі "Машиніст –СППР – Поїзд" на підставі критерію корисності [Електронний ресурс] / О. Б. Бабанін, О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2014. - Вип. 25. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2014_25_14
|
18. |
Тартаковський Е. Д. Застосування байєсівських мереж при розробленні інтелектуального модуля керування гальмами поїзда [Електронний ресурс] / Е. Д. Тартаковський, О. М. Горобченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 157. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_157_28
|
19. |
Горобченко О. А. Влияние режимов замораживания на диэлектрические свойства сыворотки кордовой крови [Електронний ресурс] / О. А. Горобченко, Ю. А. Мошко, О. Т. Николов, О. А. Нардид, О. В. Липина, С. В. Гаташ // Проблемы криобиологии. - 2004. - № 2. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KrioBiol_2004_2_4 За допомогою методу НВЧ-діелектрометрії досліджено температурні залежності в інтервалі 4 - 40 <$E symbol Р>C комплексної діелектричної проникності молекул води нативних і заморожених зразків сироватки кордової крові. Для всіх зразків виявлено немонотонні зміни <$E epsilon prime> за температури 7 - 9, 16 - 20, 26 - 28 і 36 - 38 <$E symbol Р>C. Установлено, що у випадку повільного заморожування до -20 <$E symbol Р>C величина <$E epsilon prime> сироватки є меншою, ніж у зразків нативних і підданих дії швидкого заморожування до -196 <$E symbol Р>C. Це може бути наслідком збільшення в системі кількості зв'язаної води через зростання оводнення молекул сироватки. Швидке заморожування може призводити до збільшення <$E epsilon prime> сироватки кордової крові, що зумовлюється процесами кріоагрегації і дегідратації молекул в сироватці.
|
20. |
Тодрин А. Ф. Биофизические характеристики фолликулярной жидкости яичника человека до и после низкотемпературного консервирования [Електронний ресурс] / А. Ф. Тодрин, Н. Н. Чуб, О. В. Липина, В. В. Чеканова, Е. Е. Нипот, В. И. Пиняев, П. Тодоров, О. А. Горобченко // Проблемы криобиологии. - 2008. - Т. 18, № 4. - С. 420-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KrioBiol_2008_18_4_9 Исследованы основные биофизические параметры фолликулярной жидкости человека до и после действия низких температур. Показано незначительное влияние криоконсервирования на осмотическое давление, pH, плотность фолликулярной жидкости и увеличение динамической вязкости криоконсервированной фолликулярной жидкости приблизительно на 40 %.
|
| |